Stmom Kizzlarrr aranızda yeniyim 🧸🧸🥳🥳 İlk sorum su; kocalarınıza hamile olduğunuzu nasil söylediniz? Haydi fikir verin bana da yarin söyleyeceğim kısmetse bir surprizi cok hakediyor🥳🤰🤰****
Yenibirannee Stmom benim adetime 4 gun kala ogrenmistim kan tahlilinden bir kutu alip icine emzik ve zibin koydum esim ama kirmizi ic camasiri mi aldin demisti yaa nerden bildin demistim 😂😂😂 videoya cektim bi elimle de o kadar sasirmisti ki yemin edip tahlil kagidimi gosterince inanmisti Sonra sarilip ağlamıştık 🥰 sevgiliyken cok hayalini kurmuştuk cunku
Rbkny Stmom vallaha benim eşim ırakta görevdeydi hamile oldugumu ogrenince Bayadır istiyoruz diye direk aradım acmadı haliyle aklıma farklı kötü şeyler geldi badisini aradım ulaşamıyorum dedim yok yenge uyuyor dedi korkma dedi bende tamam uyanınca söyleyin hamileymişim dedim ben degilde arkadasları toplanıp uyandığında sürpriz yapmışlar bu sekılde anımız olmuştu bayanda güzeldi 🥰😂
eerem Stmom valla ben her test yaptığımda lavabonun kapısında nolduuuu neeee çıktı diye bekliyordu 😁 daha sonra güzel bir kutuya yine de ben mom+dad=me yazan bi zıbın almıştım küçük bi pastaya da mum diktim hem onu üfledik hem de zıbını görünce bir heyecanlandı 😁
metehaninannesiii Ben kutu hazırlayıp vermiştim içine zıbın,gebelik testi,sağlık ocağından almış olduğum kan sonucum beta degerim yani,patik birde not yazmıştım dünyanın en tatlı babası olmaya hazır mısın diye
Stmom Rbkny buna benzer birsey cok yapmak isterdim eğlenceli arkadaşlarımız var covid olmasa mutlaka yapardım☺☺