Bi yazıda okumuştum ilk yıkanılacak ürünler temiz hissine kapılıyor aslında bi çok aşamadan geçerek elimize ulaşıyor. O yüzden 60 derecede yıkayın diyordu. Bana mantıklı geldiğinden ben de ilk yıkamayı o şekilde yaptım. Herhangi bi sorun olmadı. Beyazları ayrı, pembe tonlu olanları ayrı, kırmızıları kesinlikle ayrı yıkayın. Kırmızı kendi içinde beyaz olanı bile pembe gibi yapmış. Ben hepsini bi durulamadan daha geçirdim program bittikten sonra. Siveno kullandım deterjan. Pamuklu battaniyeleri fln da ayrı yıkadım. İster istemez tüy bırakabiliyor diye. Sonra hepsi ütülendi katlandı ve kilitli buzdolabı posetine ayrı ayrı yerleştirdim. Hastane çantasına koycaklarımıda evde kalıcakları da daha zaman var tozlanmasın diye.