Stmom merhaba hosgeldin aramiza gerci ben terfi oldum ama çıkamıyorum buradan happy kids sarmadi biraz uzun olabilir simdiden ozur dikeriz biz 5 yildan beri çocuğumuz olmuyordu gitmedigimiz hastane doktor kalmadi herkes ayni cevabi verdi çocuğun olmaz tek umut tek care soğan kuru denedim 2 ay boyunca hic umudum yokken 3uncu ay adetim gecikti kan tahlili verip doktorumun yanina gittim bosuna umitlenme cocugun olmaz dedi allahima cok şükür ki bu gunleride gordum testim pozitif cikti doktorumun yanina gittim oda sasirdi direk ultrasondan bakti 4+4 haftalik hamileymisim meger 💞 direk esimi aradim mesaideyim dedi tam dedim kapattim sonra esim cikinca isten dusa gircem kıyafetlerimi hazirlarmisin dedi tamam dedim o gelmeden esortmanlarinin ustune ultrason fotoğrafını koydum mutfakta yemek isitiyodum bu kimin kardesiminmi dedi bende yok bu bizim dedim bagirip aglamaya basladi herkes basimiza toplandi noldu diye ne bakiyosunuz baba oluyorum demisti sonrasi zaten boyle suan yogun bakimda sariliktan dolayi tedavi görüyor bize dua edin nolur 😭 😭