Dilekveuzum Merhaba ben 14.haftaya girdim. Bugünlerde göbeğim büyümeye başladı dışarıdan belli olmaya başladı ama dikkatli bakınca sağa doğru duruyor 🤷🏻♀️ Böyle olan var mı? 😂
Merve1996 Dilekveuzum ben 33 haftaligim saga dogru yamuk duruyor nasil desem sagli sollu boyle yumruk gibi karnim saga dogru yamuk Allah Allah diyorum neden yamuk gozukuyor bende anlam veremiyordum ama tek ben boyle degilmisim 😊
ozgeilhan Yok o yerleşme yerine göre yamuk durabiliyomuş ben ilk farkettiğimde banyodaydım fırladım salona eşime dedim ben karnım yamuukkk bu ne bişey olmasın falan gülmüştü bana 😂😂😂 hala da sağa konumlu benimki problem değil yani 😎😂
Dilekveuzum Faziletttt henüz belli değil, en son doktor kız gibi demişti, yarın doktora gidicem belki öğreniriz canım 🤗
Dilekveuzum deletedmom28 ayy doktor en son kız gibi demişti ama umarım değişmez. Yarın kontrolüm var belli olabilir 🤗
iko58 Kendinizi sol tarafa yatmaya alıştırın şimdiden derim çünkü bebek büyüdükçe en sağlıklı yatış pozisyonu sola. İnsan hevesleniyor göbeği büyüsün istiyor biran önce o yüzden sürekli inceleyip yamuk diye düşünüyorsunuz 😁 büyüdükçe yuvarlanıp eşitleniyor merak etmeyin 🤗
Dilekveuzum iko58 evet şimdi internetten baktım sola yatmak iyiymiş, sağa doğru alıştığım İçin hep sağa yatıyorum ama bundan sonra sola yatarım 🤗
arzu19 Merhabalar benimde bebegim 13 + 3 göbegimde sola dogru şişlik var benim bebegimde solda galiba sag tarafım inik durumda yamukluk var baya 😂😂 ayrıca sol tarafıma yatınca batıyor birşeyler içerden oyüzden genelde sag tarafımda uyumak zorunda kalıyorum hep
Dilekveuzum arzu19 ayy demek ki kötü bişey değil, birinin sağa birinin sola 😅 bakalım sola olursa kız, sağa olursa erkek teorisi tutacak mı🤰🏻