Minnak_annesi58 Kızlar ayrıntılı ultrason da muayene oldunuz mu doktorum iki üç hafta sonra ayrıntılı ultrasona girmemi istedi bebeğin gayet sağlıklı olduğunu söyledi sizce gerek varmı?
Sedaerhan Minnak_annesi58 ayrıntılı da tek tek organlarına parmaklarına kalbine bakıyorlar tek tek inceliyorlar.bebiş sag elini açmadı benim doktor cok uğraştı parmakları tam mı diye görebilmek için .inceleme yapıyorlar her organı kadın doğumdaki gibi bi kaç ölçüler değil hepsine bakılıyor