Hmsrqw bende artık işlerimi kendim yapıyorum kızımın hareketlerini iş yaparken hiç hissetmiyorum bu da amniyon sıvısı sallanıyor ve bebek uyku pozisyonuna geçiyormuş beşik gibi bir nevi biz hareket ettikçe onlar uyuyor bir de bu haftalar hızlı gelişim gösterdiği haftalar olduğu için uykuya daha çok ihtiyaçları var yani korkmayın siz dinlenmeye geçtikten en fazla 1-2 saat sonra hissedersiniz hareketlerini 🤗