Szsz öyle hemen birsey olmaz yahu rahat ol 🥰 hem kaynattiysa hiçbir sey olmaz ben evde kaynatma sut, yoğurt yiyorum hep önemli olan iyi kaynaması yani pastörize edilmiş oluyor ya o zaman sorun olmuyor illa pastörize işlemi fabrikada olmuyor ki 🥰 korkma rahat ol