15 haftalık hamileyim kızlar ve iştahım hiç yok zaten 2.5 ay bulantım oldu bişey yiyemedim şimdi biraz azaldı ama hiç iştahım yok kahvaltıda sadece patates kızartması yiyorm o kadar onuda 2.5 yaşında kızım var mecburen yapıyorm 3 gibide 1 kase çorba yiyorum genelde o kadar hiç yemek görmek istemiyorum 4ten sonra zaten birşey yemiyorm yersemde anca muz o kadar doktor 3 ay normal dedi ama hâlâ aynıyım ben sizce normal mi böyle olan var mı?