ADamla Bugün doktorum bebeğimin kafasının haftasının önünde gittiğini bu yüzden yüksek ihtimal normal doğum olamayacağını söyledi. 36 haftadayız. Bu durumu yaşayıp normal doğuran illa ki vardır değil mi 😁
Dila21 ADamla ben varım benim bebeğimin kafası 2 hafta önden gidiyordu 38.haftada doğdu tam haftasını tamamlasa doğumumum zor olacağını söylemişti drum doğumdan sonra ☺️
alininannesii ADamla benim bebeğimin kafası da büyük, 36+4 tük 40 haftayla uyumlu kafası, yüksek ihtimalle ben de sezeryan olacağım, çünkü doktorum çatıdan max 9,7nin geçeceğini söyledi zaten şimdi o ölçülerde, muhtemeln önümüzdeki hafta gün verecek ameliyat için
ADamla Dila21 evet evet sanırım bizdeki de aynı durum iki hafta önden gidiyor. Demek ki iki hafta içinde doğum yaparsam ihtimal var diye düşünebilirim 🤲🏼🥰
ADamla alininannesii tabiki sağlıklı olsun da sezeryan normal farketmez 🤲🏼 inşallaj sağlıkla kucağınıza alırsınız