Sedaerhan ilk gebeliğim de özeldeydi bir gün tuttular ikinci yi devlette yaptım 2 gün dolmadan taburcu etmediler ikisi de sezeryandı ikiside çok farklıydı 2. Sinde spinal olduğu için sanırım daha kolay topladım kendimi ilki genel di. Bence acele etme 2 gün diyorlarsa 2 gün kal bence