Happy121 Kızlar tüp bebek fiyatları toplam ne kadars geliyor? Ortalama fiyatları nedir bilgi verebilir misiniz?
BaharBA Happy121 cnmben suan 5 ayliqim iste 7 ay once toplam qiden 20 oldu ama yukseldi hem ilaclar hemde tup bebek fiyati yilbsndan sonra
Pregnantttt Happy121 canım ben yeni transfer oldum Bursa Acıbadem de toplamda 30 bini geçiyor ilaçlar işlemler falan
T_M Happy121 canım benim 50 bin tuttu ilaç muayne işlemler falan özelde alanında prof yaptırdım ssk bagkur özel saglık sigortası hiç birşey geçmiyor
Emineso Happy121 canim benim ilkinde tuttu ama devlet destekli yaptim ben oda nasil mesela 8bin normal olandi benim ki destekle 6bin oldu ilaclardada destek saglandi bu sekilde muayene ameliyat falan onlari saymazsan 10bin lira kadar gitti Adanada yaptırdım ben
Deletedmom15262 Fiyatlar kişiye göre tedavi süreci, tahlil ve testler göre değişir 15 bin ile 30 bin arası
metehaninannesiii 3 sene içerisinde eğer düşük yapmadıysanız tup bebek tedavileri ücretsiz oluyor benim yengem o sekilde olacak bu haziran başlayacaklar
metehaninannesiii happysos herkese ücretsizmis diye hatırlıyorum canım devlet destek çıkıyormuş 3 sene boyunca hiç düşük yapmazsan
ratatosk happysos 3 sene boyunca düşük yapmazsan değil o durum 3 sene boyunca hamile kalmazsan ve diğer tedavi yöntemleri denenmişse devlet belli bir yüzdesini karşılıyor. İnterneten araştırabilirsiniz tüm şartlar detaylı yazıyor şu an kalem kalem hatırlamıyorum yanlış bişi demek istemem.
Cigdemidil T_M Aynen bizimde o kadar tuttu. Genetik tarama , prp, iki kere toplama, dondurma ve ilaç fiyatları derken 50 bini buldu.
Emineso Happy121 bide devlet destegini benim tuplerimin ikiside tikaliydi laparoskopi ameliyatiyla doktor acmaya calisti acilmadi oylelikle devlet destek sagladi esininde belli bi yildan itibaren tam hatirlamiyorum ama en az 900gun sigortasi olmasi gerekiyo falan diye sartlari vardi
T_M happysos polikistik overim yumurtlamamı durduramıyorlardı 39 yumurta toplandı ve kontrole gittigimde bir okadar daha toplaya bileceklerini söylüyorlardı uzun ve agrılı süreçti çok şükür şimdi ikizlerimi bekliyorum kavuşmaya çok az kaldı
happysos T_M maşallah canım benmde sebepsiz infertilite ama bu ay fsh 8 Lh 11 çıktı bendede PKo başlıyor bence