Uras006
İlk gebeliğim de bende de oluşmuştu 8 haftadan sonra ortaya çıkmaya başlamışlardı gebelik ilerledikçe artıyordu,sinir bozucu ve çok üzücü bir durum. İlk defa karşılaşmış ve korkuyordum. Doktor doğum sonrası tedaviye başlayalım demişti.
17.haftada bebeğimi kaybettim 🥺
1 ay sonra gel yakmaya başlayalım demişti. Ama buna gerek kalmadı kayıptan sonra yaklaşık 1 ay sonrasın da kayboldular kendiliğinden.
Doktorlar bulaşmıştır dedi ama imkansız gibiydi benim için.
Tahminimce bağışıklık sisteminin düşmesinden dolayı bazı gebeliklerde bu sorun ortaya çıkıyor. (ayrıca bende her ay kanımda enfeksiyon çıkıyordu belki bu da sebep olmuş olabilirdi) Ve 2 farklı doktora gidiyordum ikisi de kesinlikle Sezeryan demişti.
Normal doğum esnasında bebeğin boğazına (ses tellerine) bulaşma riskine karşı mecbur Sezeryan demişlerdi.
Kısacası şuan 2 ay geçti ve siğilden eser yok, tekrar hamile kaldım 5.haftalık bakalım yine aynı şey ile karşılamak mıyım?
Nacizane önerim ya başka bir doktora da danışın ya da riske atmamak için Sezeryan tercih edin. ❣️ 🍀