morbahce yarın 22 oluyorum. Benim sancım vardı, göğüslerde şişlik, hassasiyet. Regl sancısı dedim bi süre, mevsim döngüsü ondan filan dedim hatta, 3-4 geçmişti test yaptım belli belirsiz sonradan 4 gün geçti bi test daha yaptım kırmızı çift çizgi. Kan değerim 10 bin küsürdü.