Kizlar 1 aydır sol kasigim cok fazla agriyor 18 haftalikken gittim doktora bakti plesenta ve bebegin poposu sol tarafinda o baski yapiyor ciddi birsey yok dedi idrar tahlilimde temiz cikti. Haftaya ayrintili ultrasona girecegim
ama benim agrim gittikce artiyor bugunde kasığım resmen yaniyor hareket edince canimdan can gidiyor elimi kasigima bastirinca rahatlikla herseyi yapabiliyorum. Bu durumu yasayam var mi acaba?