NilayRuya Selam kızlar . Ayıptır söylemesi karnıyarık yaptım iç harcı arttı buzluğa koydum ilk defa öyle harc koydum da pek bilgim yok bozulma falan olur mu? (Harcı yapmadan önce kıyma donuktu bu detayı da vereyim) 😊
mercimeginanne NilayRuya bende kalanı koyuyorum buzluğa makarna yapınca üzerine döküp yiyorum genelde 😂
Lady-pnkk NilayRuya bisey olmaz ben hep kalam kiymalı icleri dolaba koyuyorum bidahaki sefere ciksrip kullaniyorum dolma icine filan katiyorum bozulmaz yani
Mervee26 NilayRuya piştiği için hiçbir şey olmaz. Herhangi bir sebzeye koyarsanız kıymalı yemeği de olur mis gibi.
mercimeginanne NilayRuya makarna üzerine sarımsaklı yoğurt onun üzerine kıymalı sos dök ohhh miiiis 😍
sternocleidomastoideus NilayRuya pişirmiş şekilde attığın için olmaz, kullanmadan bir gün önce dolaba çıkartırsın ertesi güne mis gibi iç harcın hazır 😂
Elbet-birgun-kavusacagiz NilayRuya bnde koyuyorum canm kalan kiymalari harclari 😊 Her seferinde atarsak batarız kz 🤣🤣🤣🤣
metehaninannesiii NilayRuya hiç-bir şey olmaz canim ben hep yapıyorum artınca da buzluğa atıyorum yapacağım zaman don bir sekilde koyup pisiriyorum hiç te bir şey olmadi
NilayRuya mercimeginanne yemek olmasaydı yapardım valla güzel oluyor dediğin gibi , yemek bitince yapayım 🥰🤤
Busgktp NilayRuya hiçbir şey olmaz 😃merak etmeyin ben daha önce koydum ve daha sonra kullandım cok pratik oluyor ☺️