Burcuckmk Filizaybars daha hic düşünmedim 🙈 sadece çocuğun kıyafetlerinin hepsini aldim sayılır kendime daha bakmadim
EymenAli21 Filizaybars bende Haziran doğum bebek için iki takım 5li hastane çıkışı bir tulum çıtçıt badi çorap ağız mendili muslin ve ince battaniye koydum bebek için bez ve ıslak mendil almadım kendim için hazırlamadim daha ama iki takım pijama takımı bir sabahlık ped çamaşır çorap terlik gümüş kapak göğüs için aklımda olanlar bunlar şimdilik 🤗
idiloska 2 gecelik 1 sabahlık 1 pijama takımı terlik depend emzirme sütyeni göğüs pedi göğüs ucu kremi bebek için 2 takım 5′li set emzik biberon çorap müslin örtü bebek bezi sanırım böyle bişey yapacağım, daha çok var ama.
idiloska Leselis kısa kollu da alacağım uzun kollu da. Müslin badiler ve tulumlar var onlardan almayı düşünüyorum. Erkek çocuk çok giydirmeye gelmiyor.