Fatma9012 13+3haftalik olduk cok sukur ilac kullaniyorum dusuk tehlikesinden dolayi 2 gündür yemekten sonra migde de yanma ve karin da batma agri lar oluyor normalmi acaba sizde yaşıyor musunuz boyle sikinti siskinlikte var tabiki az yememe ragmen