Merhaba 20 haftalığım bundan 2 hafta önce dr kan ilacı başlattı günde bir.. Bu zamana kadar vermedi düşük riskim vardı.. Dünde sağlık ocağında tahlillerim oldu ve akabinde ebem aradı hemoglobin ve demir değerlerimin çok düşük olduğunu, değerim 8 kusur, bu durumda serum takılması gerektiğini bebek için tehlikeli olduğunu söyledi
Dr um günde 2 ye çıkardı hapı değerinin bu kadar düşük olduğunu görünce
Başka ne yapmam lazım şunu yap anında yükselir dediğiniz bir takviye besin vs var mı?