Ada01 benim akşam 7 gibi sızıntı şeklinde başladı sabaha kadar hiç uyuyamadım hep geldi tabi şancı da vardı sabah ezanla birlikte hastaneye gittim daha 2 cm sonra eve geldim tekrar duş aldim sancim siklasmaya başlamıştı 12 de dayanamayıp tekrar gittim öğlen 12.30 da doğumum gerçekleşti ama o akan bebeğin su sızıntı siydi suyunu ebem patlattı daha ve doğum gerçekleşti bir kaç dk sonra sında