Eliferbey Sule22masal ne kadar erken ayağa kalkarsan yürütürsen o kadar çabuk toparlarsın canım rezene çayı da götür yanında hem gaz sorunu yaşamazsın hem sütünü arttirir:)
beyza-guven Sule22masal p. trsi günü oldum bugün perdembe çok şükür olsun ki kendim kalkabiliyorum yürüyorum wc ye gidebiliyorum toparlandim yani 3-4 güne
Sule22masal Ysn söylenenlere göre hafifmis cok menun herkes ama bakalim insallah öyledir 😊 sutum nasıl çabuk gelir acaba biliyormusunz siz
Feyzaaa1 Ysn ben 23 ünün gecesi spinal sezeryan oldum hala daha yürümekte voook zorlanıyorum AŞIRI YANMA VAR ilk kalkışımda zorlanmadım o gün ama bugun cok fena ve katı ne yersem hemen karnıma agrı yapıyor hareket etmedim sürece agrı yok
Sule22masal Feyzaaa1 kabızlık mi oldu acaba ondan olabilirmi insallah bende olmaz ya bebeğinize ilgilenmekte zor olur cok gecmis olsun
Sule22masal Eliferbey hemen icebiliyorum dimi rezene çayı o hic aklıma gelmemisti iyiki soylediniz cok sagolun 😊
Boncukbeyinannesi Sule22masal benim de sanırım 8 Mart’ta olacak doğumum. Yanımda Nescafe götüreceğim ve ilk firsatta yürümeye başlayacağım ne kadar çok yururseniz o kadar çabuk geçiyor etkisi.
Ysn Boncukbeyinannesi cok yürümek iyi ama erken yürümeye kaldırınca bas ağrısı oluyor 1 kere belden uyuşması başka bir ameliyat oldum uyuşukluk gecer gecmez beni kaldirdilar yürüttüler beni bi bas ağrısı tuttu 2 gün sonra acillik oldum serum yedim dogumda beni 12 saat kaldirmadilar 12 saat doldu kaldirdilar zerre basim ağrımadi
Sule22masal Boncukbeyinannesi evet banada dedi doktorum kafein diye bitter çikolata yada kahve bakalim icicez abartmadan insallah agrimiz olmaz 😊
Ysn Sule22masal valla ben 1 damla kahve içmedim doktorum ameliyattan tam 12 saat sonra ayağa kaldırdı hiçbir sorun yasamamistim