umudumvar2 Palmiye hastanesi ozan turguta gidiyor. Rahim filminde tüpleri kapali cikti onun ve polikistik over diye bi hastalik çıktı bilmiyordu her gittigi doktor bi sorun yok sende diyorlardi. O da esinde sorun sanıyordu ama rahim filmi cekilince anlasildi. Aşılama icin gitti aslinda ozan beye ama aşılama tutmaz tüp bebek olmasi gerek diye suan tup bebek tedavisine basladilar. Suan yumurtalari toplandi. Kendisi memnun ilgililer diye. Zaten ozan bey de bu alanda uzmanlik almis birisi. Eger beklemek istemiyorsanız sizde gidin bian önce bi bilgi alin en azindan cunku görümcem 5 yıldır evli ve hep kendiliginden olur diye bekledi malesef olmadi