Kızlar ilk 3 ay işkence gibi geçti.. Tabiri caizse yataktan bile çıkamıyordum ve sürekli istifra ediyordum..4.ayda çok şükür bitti derken 5.ayıma girdim iki gündür sadece sabahları mide bulantısı yaşıyorum.. İstifra etmiyorum ama sanki oda başlayacak gibime geliyor korkuyorum😞 Aynı durumu yaşayan oldu mu🤦♀️