Helllooooo Öyle eliyle bastırma olayı yok, sabah gelip parmağıyla alttan bakacak içerde birşey kalmış mı diye ama o da çok fazla sokmaz parmağını acımıyor yani. Dikişler içinde sürekli kuru tut orayı sık sık pedini değiştir idrar sonrası temizliği çok iyi yap birde doktorunun vereceği kremi düzenli kullan ben fön makinesi falanda tutmuştum dikişlerime, batikonla da kendim pansuman yapmıştım 🌸