Herkese merhaba şeker yükleme için 27. Haftada gittim ama randevu veriliyormuş gittiğinde direk yapmıyolarmış ben direk yapıcaklar sanıyorum ama en erken randevu 29+5 e verildi sinir oldum ve üzüldüm açıkcası benim gibi geç yaptıran varmı şeker yükleme testini sanki geç yapıldığı için doğru sonuç çıkmazmış gibi düşünüyorum doktor sorun olmaz dedi ama içim rahat etmiyor bi türlü cevaplarsanız sevinirim