beysenyil Fehimeesgi27 ben 120₺ ye gidiyorum. Ama arkadaşım başka bir doktora sorduğu da 150₺ demişler sanırım
beysenyil Mhrbnbz_1 yaşam hastanesinde 2000₺, ncr hastanesinde 2500₺, Anka hastanesinde 1300₺, hayat hastanesinde 900₺ bunlar normal doğum ücretleri canım nerden baksan en hesaplıları bunlar diğerleri daha pahalı
Smyrayldrm Ceyceyyy bende gaziantepteyım 13+4 haftalıgım doc. Dr Tuncay yuce ye gıdyrm cok memnun kaldım detaylı baktı kendi klinigine gttm cok kibar bırı herseyı sorduğumuzda guler yuzlu cewap verıyo 12 hafta bana kız ddı 2hafta snrada gel ddı tekrar gel ddı 🙏
Alwayshope Smyrayldrm evettt canım Tuncay hocam Antep için çok büyük bir şans olduğunu düşünüyorum ♥️
elifatma1234 Smyrayldrm tahliller için hastaneye mi yönlendiriyor. Bende 12. Hafta oldum. İkili tarama testi yapılacak. Siz ikili tarama yaptrdınız mı,
Smyrayldrm Alwayshope aynn ya cok ıyı bır doktor bızı oyle aydınlattı kafamız oyle rahatladık yanı 🥰 cınsıyetımıze kız ddı allahım nasıp ederse bir kızım olacak saglıkla ınslh 🙏 bu cuma gideceğim kontrole
Melikeolc Dışarıdan doktor geldiğinde Sanko hastanesinde doğum fiyatları nasıl oluyor bilen vAr mı acaba ?
Smyrayldrm elifatma1234 canm ben defalıfe yaptm testım biraz riskli cıkmstı gerı ınternetn Tuncay hocayı bulduk gıttım baktı korkulacak bsy yok ddı Malesef ben bebegımı kaybettım 😔 1 hafta oldu kalbı durmus kanamam ıcıne akmıs beebgımı bogmus 😔ense kalınlıgına bakıyo bıde burun kemıgıne bakıyrlar sanaa gerekını soler cnm
Smyrayldrm elifatma1234 kan tahlılı oluyorsun ben yaptrmazfım benıö 2. Oglum da yptrmadım down sendromu benm Bız bunda yaptrmak ıstedık oda nasıp degılmıs kızımız kısmet allahım ınslh kucagınaza almayı nasip etsin saglıkla cnm bana hayırlısıyla bir kız evlat nasip etsin ınslhh 🙏
Zhraaltun Ceyceyyy ah cağnım doktorum birde ucreyi oladar fazla olmasaydi keske ilk dogumm onn elimden oldu bunada malesef ucret biraz ucuk olduğu ici. Giremiyorum uzgunum🤷