babyandmom1 gebelik sekeri yuzunden insulin ve glukophage hap kullanıyorum akş yuksek cıkıyor benimde sabahları, tokluklarım daha normal surekli olcuyorum sekerimi ilk gebeligimdede cıkmıstı seker ozmnda insulin kullanmıştım cok sukur saglıklı bir bebegim olmustu biraz kiloluydu🥰