Yasden Merhaba, ne sizin ne eşinizin sigortası olmasa dahi; devletin hamilelere tanıdığı analık hakkından faydalanarak hem muayene hem doğumdan ücret ödemeden faydalanabilirsiniz. Çocuğunuz da, anne ve / veya babanın sigortası yoksa çocuk 18 yaşına kadar devlet hastanelerinden ücretsiz olarak faydalabiliyor.
Değişiklik olmadıysa ben bu şekilde biliyorum.