Burada okuduğum postlarda Necati hançerlioğullarını çok övmüşlerdi bende randevu buldum gittim ne kadar ilgisiz bir insan ultrasonda bakarken canımı çok acıttı riskli gebelik bölümüne gönderdi beni ama anlattığım hiçbir bilgiyi sisteme girmemiş bir de orda doktorlara tekrar anlatmak zorunda kaldım odasının kapısı açık oradaki hamilelere söyleniyor kapıda ayakta beklemeyin ben rahatsız oluyorum bir havalar hiç memnun kalmadım burdan da özellikle post açıp çok memnun kaldım diyenlere belirtmek istedim