485269 Kızlar suyu azalmış gebeyi, normal doğum mu yaptırıyorlar, sezeryan mı. Bir fikriniz var mı. 38+1 im sancım vs açılma yok
tgb006 485269 bende 38im bugün muayenede su 2 cm aşağı inmiş ama haftaya da bekleyelim dedi. Açıklık yok sancı yok. haftaya da böyle olursa su da azaldığı için cuma sezaryen dedi
485269 Halide_zehra benim ki baş geliş ama bilmiyorum şuan hastaneye yatışım yapıldı. Doktordan gelicek haberi bekliyorum. Burda suyu azalan bir kadını sezeryan yapıcaz dedi ama henüz bana bir şey demedi. Bana da sanki sezeryan dicekmiş gibime geliyo. Neyse bakalım hakkımızda hayırlısı olsun. Sağ salim kucağımıza alalım bebeklerimizi
Merve6521 Benim arkadaşımın suyu azalmıştı biraz canım sezeryan yaptılar benim de suyum fazla doktor bana da sezeryan olabilirsin demişti