Busrozbek benim kızım 2 yaşında. Doğmadan önce çilekten büyüyen beşik takımı almıştık. Beşik sevmeyince yatağı açtık fln ama yine sevdiremedik. Sonra montessori tarzı yataklardan yaptık ama çileğin dolap ve şifonyeri hala kullanıyoruz. Ama pek kaliteli değil. 2 senede dolap kapakları düştü, iki kere oda içinde dolabın yerini değiştirdik altındaki parçalar çıktı fln. Pek memnun kalmadık biz.