Merhaba arkadaşlar, ben 10 haftalık hamileyim. Bana çatlak kremini şimdiden kullanman gerekiyor falan dediler. Kullandığınız etkili , işe yarayan ve memnun kaldığınız çatlak kremleri var mı? Önerileriniz nedir?
bi de ne sıklıkla hangi bölgelerde kullanıyorsunuz ?