Rukiyeqltntssss Doğumu mu şehir hastanesinde yapacağımda refakatçı alınıyormu normal doğumda yakın zamanda doğum yapan varmı
ysmn_kck17 Rukiyeqltntssss Şehir hastanelerinde fark ediyormu ama Bursa şehir Hastanesi’nde refakatçi yi kadın istiyorlarmış eşleri almiyorlarmis . Ama bir kişi alınıyor diye biliyorum .
mucizemsiii Rukiyeqltntssss valla yanlış hatırlamıyorsam 1 ay olacak herhalde. Bende doğumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum ama alırlar bilgim yok Etlik Zübeyde hanım takipliyim:/