Nagehansen ben 9. Haftamda geçirdim. Koku ve tad kaybı oldu eklem ve baş ağrısı oldu 2 hafta yattım bol bol dinlendim. Size tavsiyem bol su için meyve sevze hergün tüketin ve çokca dinlenin. Evinizi sürekli havalandırın mideniz almasada mutlaka zorlayın kendinizi ve en önemlisi moralinizi yüksek tutun. Eminimki geçecek bu günler bebeğinizle konuşun ınunla vakit geçirin ona hiç bir etkisi yok zaten 💕