Gizemisra Kızlar ben dün mutfağımı temizledim yemek masasını tek başına kaldırdım belim ve kalçam ağrıyınca bıraktım akşama kadar oynamadı bebek yatağa girdiğim de oynadı 29 haftamın içindeyim .bir zararı varmıdır randevu alıp doktora gitsem mi acaba ?
Duruaslan Gizemisra yorma kendini benim bebekte öyle yapardı işleri boş verirdim şimdi kızım kucağımda 😍 o uyuyunca işlerimi yapıyorum
Merve10090 Gizemisra anne yorulunca bebekte yorulurmuş. Ben dün bütün gün ayaktaydım. Bebeği hissetmedim. Sabah’a karşı hissettim. Siz yinede ağır şeyler kaldırmayın
Gizemisra anneadayi33 kaynım vefat etti gelen giden olucak diye temizlik yapayım dedim 15 gündür köyde idik 10 gündür de Kendi evimizde izole olduk mecbur evi temizlemek zorunda kaldım dalgınlığıma geldi heralde umarım bir şey olmaz görümcemler çocuğu sakat bırakırsın dediler içim içimi yiyor .
Tuba18 Gizemisra bir daha yapmayın zaten yapmazsınız da korkmayın bende ucundan kaldırıp çekip yaptım çoğu şeyi ağırdı da masam çok şükür bir terslik yok içinizi ferah tuttun bundan sonra daha dikkatli olursunuz
anneadayi33 Gizemisra içini ferah tut bir şey olmaz inş çikolata yeyip soluna yat bak kıpır kıpır oluyor o zmn
SenaUysal Gizemisra allahın izniyle bir şey olmaz ama seni çok iyi anlıyorum geçen gün bende hiç hissetmedim deliriyordum. Ama doktora gittim geldim başladı hemen harekete. Biraz bekle sabah falan hareket etmezse bi gidersin bence. Bazen böyle saklanıp anneyi korkutmayı seviyor sıpacıklar 😍