busracekerr Kızlar 16 haftalık hamileyim nerelerden giyiniyorsunuz hamileyi giyim bölümü pek içimi açmıyor
Burcinisp88 busracekerr waikikiden eşofman pantolon ve tayt aldım. Üst için bir şey almadım. Kendi kıtafetlerim oluyor bana
Pregnantttt busracekerr h&m , GAP , marks&spencer, zara , bony bu markalar çok güzel en sık tercih ettiklerim birde gebelikte elbise giymek çok rahat artı tayt tshirt favorim 🤗 hele yazsa birkenstok ve crocslarım 🤩
idiloska Ablam ve arkadaşı hamile pantolonlarını verdi, 2 tayt aldım, oversize elbiselerim oluyor. Bütün bi elbise denedim 🤦🏻♀️ Damacanaya benzettim kendimi. Göğüslerim çok büyüdü.