mercimeginanne -sevgikelebegi12 çatlatma iğnesi kullandıysan bir kaç gün daha bekle bence. İğnenin etkisiyle pozitifte çıkabilir
SusamTanecigi -sevgikelebegi12 ben iğnenin onuncu aşılamanın dokuzuncu günü kanda öğrenmiştim en sağlıklı kan
Zeynep5353 -sevgikelebegi12 canm bende dün yaptm negatifti 10 günümdü aşilamada bekliyorm geçsin kan vercem anca öle aıkma canini
Zeynep5353 -sevgikelebegi12 sıkma canini erken diye düşündüm bende 1 mart pazartesi gidip vericem ozaman doluyo günüm cnm seninki?