Aylinada35 Kizlarrr hamileligim hep enerjik geçti ama 30. Haftama bı girdim 3 gün önce annaaamm aşırı uyku hali halsizlik birşey yapmak istemiyorum saldım kendimi falan elimde değil. Bı gülesim geliyor bı aglayasim falan sizde de oldu mu ya
Damlahtp Aylinada35 30 da nedense bende aşırı uyku hali olmultu 15 gün filan şimdide bie enerji patlamadı var yerimde duramıyorum değişik ruh halleri😂
Seher112 Aylinada35 bizde 30+4 düz bende öyle tadım tuzum kaçtı hiç halim dermanım yok elim kolum kalkmıyo Vala
BrcHmt Aylinada35 ben de 30+3 üm. Normalde gündüz uykum yoktur. Dediğin gibi bu hafta bende de uyku hali oldu. Uzanınca bir bakmışım uyumuşum 🤗😴
Mervekklkdmn Aylinada35 30+4 teyim ben de akşam 9 u zor ediyorum başım hep yastıkta biraz ayakta dursam bel ağrıları mahvediyor
BrcHmt Aylinada35 belim benim de ağrıyor hatta sırtıma kadar da çıkıyor bazen 😥 karnımda da sertlik oluyor o da rahatsız ediyor masaj yapar gibi elimi gezdiriyorum sertleşen yerde bebeğim hareket edince geçiyor 🤲🏻
Aylinada35 BrcHmt ayy valla aynen öyle bide bı sinirleniyorum bı gülüyorum saçma sapan duygu değişimleri
BrcHmt Aylinada35 al benden de o kadar. Az önce survivor da iletişim ödülü vardı hanzade ağladı diye ben de ağladım 😂 şuan ama çok komik geliyor
yagizinannesi1 Aylinada35 30+4 olduk bizde aşırı yoruluyorum ya acaba kendime çok mu yükleniyorum diyorum ama günlük işler 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Aysenur61 Aylinada35 benımde oyle bir anda halsızlik ve uyku hali içindeyim birşey yapasım gelmiyor. Bide ılk 3 ayda bu şekilde olmuştu
Aylinada35 BrcHmt bende gece cikolata bulamadım diye bu evde neden hiç birşey yok diye ağladım sabahta kendi kendime güldüm 😁
BrcHmt Aylinada35 cinsiyet boy kilo nasıl bebeğin? Bir de tekmeler ara sıra canımı yakmaya başladı sende var mı şikayet 🤭