Cigdemy92 Sevgili anneler, Şartlı gebelik yardımı diye birşey varmış duydunuzmu hiç? Sağlık ocağında muayene olanlara 495 TL para veriliyormuş doğrumu? Ve ben ilk kızımda süt parası almadım şuan 2 yaşına girmek üzere tekrar alabilirmiyim aceba? Şuan 29 haftalık gebeyim 😇
Elifsultan Cigdemy92 bu yardımı alabilmek için hanede kimsenin sağlık güvencesi olmaması gerekiyor bende ilkkez duydum internetten araştırabilirsiniz
Meryemaskerden Cigdemy92 dün paylaşmıştı bi arkadaş kendiside eşide sgklıymış alabiliyormuş o parayı.sağlık ocağına danisman lazim çünkü ordan bi kağıt alip sosyal yardimlasmaya basvuru yapiyormussunuz.ben p.tesi günü saglik ocagina gidicem o zaman sorucam
KbraGamzeAydn Cigdemy92 15.05.2015 tarihinden itibaren doğan bebekleriniz için doğum parası alabilirsiniz
Cigdemy92 SyhnHtp bende dün tesadüf biryerde okudum.. ama detaylı bilgi için pazartesi günü sağlık ocağına gidip öğrenicem 🤗
Cigdemy92 KbraGamzeAydn Evet ondan haberim var. İlk kızımda almıştım. 300tl sanırım. Ama bu başka birşeymiş araştırmak lazım az para değil sonuçta.. 👍🏼
Meryemaskerden Internetten okuduğum kadarıyla sağlık ocağında tüm izlemlerinizi yaptirmis olmaniz lazim kizlar saglik ocagina ben ilk gittigimden itibarem.beni ayda 1 cagiriyor hep bende.gidiorum.kilomu yaziyor.tansiyonumu.bebegin kalp atislarini yazior vitamin dvitamini damla flan veriyorlar iste bunlari tam yapmak.lazimms bu parayi almak.icin yani her cagrildiginizda gitmeniz gittiginize.dair kagit verecekler dize saglik ocağından onlada sosyal yardimlasmaya başvuru yapmamiz gerekiyormuş öyle.yaziyor nette