Birsen2906 Kızlar adetim 7 gün var teste çıkarım ilk hamileligimde çıkmıştı silik şimdi umutlanmak istemiyorum Bi belirti olarak gülerken veya öksururken falan kaşık batmam oluyo tek taraflı o kadar gogus hassasiyetim bile yok 🙄 test mi yapsam yapmasam mi
Pink1122 Birsen2906 erken gebelik testleri 6 gun onceye kadar cikabiliyormus ama canim bence bekle belki gec dollenme falan olmustur ya adetinden 1 gun once yada adet gunu erken gebelik testiyle test yap bence benimde adetime 6 gun var bende adet gunumden bir gun once yapcam
Hosgeldinbebek Birsen2906 merhaba, benim de 6 gün var erken gebelik testi yaptım, aşırı aşırı silik bi çizgi çıktı😍inşallah güzel haberlerinizi alırım sizin de
Pink1122 Birsen2906 fazla yok canim gogus hassasiyeti hic hic yok ara sira kasiklarima ufacik bi sanci giriyo o kadar baska bisi yok simdilik sende varmi belirti insallah hayrli guzel haberler gelirz birbirmize
Birsen2906 Pink1122 bendede aynen öle geçen ay yumurtlama gününü değerlendirdiğimizde gogslerim hasaslasti kaşık gel ağrım hepsi öldü ama hamilelik yoktu bu ay hiç biri yok belki hamilelik vardır 🤗
Pink1122 Hosgeldinbebek canim inslalh hayrlsyla basio etsin rabbim iki uc gun sonra kan testide ver nasil gebe kaldin bi sorunun varmiydi
Hosgeldinbebek Pink1122 gününün geçmesini bekleyeceğim kan için. Daha önce boş gebelik ve kimyasal gebelik yaşadım. Eşim de bende de sorun yok, sadece sperm sayısı biraz düşük. Umutlanmak istemiyorum artık korkuyorum yine yarıda kalacak sevincimiz diye
Hosgeldinbebek Birsen2906 https://imgyukle.com/i/L69unP fotoğrafta belli olmuyor ya normalde de incecik silik ni çizgi var bilemedim