Karbeyaz12 bence sen biraz sakin ol ne yaptıysan yaptın evlat senindi ve sen onu doğurmak istemedin vazgeçtin o hakkından sonrada burda sinirli abi ayaklarına girip kendince millete tıp dersi vermeye devam etme burda doktor olanda var hemşire olanda yani bu işin içinde olanlara söz hakkı ver.. herkes yaşadığı gördüğü şeyleri yazar amniyosentez kesin sonuç verir buna kim hayırrrrr dedi 🤔 ben okumadım sende atladıysak göster ve ben sana neden niye demedim BaNaNEeee ne halin varsa gör 😁 sen sert çıkışınca yanlış anladın yazılanları diye dostça yazdım ama sen o tayfadan değilsin belliki hiçte sorun değil Allah çarşına pazar versin bu şekilde iletişime bu şekilde cevap alırsın