Ben yaptırmıştım risk çok füşük çıktığı için diğer üçlü dörtlü taramalara girmene gerek yok değimişti. Görümcem girdiğinde bebeğine down sendromu demişlerdi hastane hastane gezdi aynı testi farklı yerlere yaptırdı hiçbir şey çıkmadı gayet sağlıklı doğdu bebeği. Annem test yaptırdığında da sağlıklı sorun yok demişlerdi kardeşim down sendromlu doğdu. Yanılma payı oluyor yani canım sana risk oranını söyleyecek doktorum ikili testte ona göre üçlü tarama aminosentez falan ister. En kesin bilgi aminosentez onda da düşük yapma riskin artıyor. Ama ikili taramda bi risk yok sadece kan vereceksin için rahat olsun diye yaptırabilirsin bence