Meralrabiamhmt Arkadaslar doktora gittım enfeksıyon oldugunu soyledıler bu ılacı kullanan var mı zararı okur mu gebelıkte ılaclar sıkıntı dıye bılıyorum
Mommmyyy Meralrabiamhmt malesef sürekli tekrarlıyor artık ilaç vermiyor gebelikten dedi çünkü böyle olmuyordu gebelik öncesi
Kevakar Merhaba daha dün kullandım zararlı olsa doktor vermez zaten🙏Bol su içmek gerekiyormuş 3 / 3.5 lt ve tuvaletiniz geldiğinde asla tutmamak lazımmış