SmyRa_ bence alakası yok, asıl büyük bebek zor doğar diye biliyorum, hem herkes bişey diyor ya kimseye kulak asmayın, dün akrabalar aradı benim yerime karar vermişler normal doğuracakmışım bol bol yürüyüp hareket etmeliymişim falan bişey demedim ama çok sinir oldum, ağzı olan konuşuyor, herkesin bildiği kendine, siz kulak asmayın etrafınızdakilere, insanın moralini bozuyorlar ya