KubraAydin Kızlar 6*5 deyim nefes alıp verirken sırt ve bel kısmımda ağrılar hissediyorum bıçak saplanır gibi neden bilen var mıdır
ilaydaaa25 KubraAydin KubraAydin merhaba canım konuyla alakasız ama seninle aynı günlerdeyiz 🙃 kalp atışları için yarın gidicez sen duydun mu çok heyecanlı ve stresliyim kaç haftada duyulur bilmiyorum
KubraAydin MerveSglk95 evet benim de sırt ve bel ağrılarım var ama birden oldu keskin bir ağrı mesela esneme hareketleri falanda yapamıyorum direk ağrılarım oluyor
KubraAydin ilaydaaa25 benim de normalde bu hafta gitmem gerek ama ben kesin olsun diye 1 hafta daha bekliycem kalp atışı için benden 20 gün ilerde bi akrabam var o bile şuan yeni yeni duyuyor o yüzden net olması için geç gidicem :)
ilaydaaa25 KubraAydin ben dün gittim bebeğide gördüm kalp atışında duydum çok şükür canım içim rahatladı çok stresliydim