Rukiye63 Kızlar daha 4 haftalık ama karnımda kramplar geçmiyor cok halsizim ve hep uykulu halim var normal mi 🙄
Sudeeee Rukiye63 normal canım hemde cok normal bende 5+6 yım oturduğum yerde uyuyakalıyorum belime ağırlar hafif hafif kasıklarıma giriyor ama sen yine de cok hareket etme yat hep 🤗
aysenunur Rukiye63 7 haftalık hamileyim aynısı oldu sürekli yatma istediği aşırı derecede halsizlik aynı durum devam ama sanki biraz hafifledi gibi
minikprensimmm123 Rukiye63 Ben 5+5 de keseyi 7 haftalıkken kalp atışını duydum ama bu bildiğim kadarıyla kişiden kişiye değişiyor erken duyanda var biraz daha geç duyan da galiba
aysenunur Rukiye63 alttan bakmışdı 5 haftalıkken görünmüşdü kese 6+5 de kalp atışını gördü doktoeir☺🥰
Sudeeee Rukiye63 canım 5+4 te keseyi gördüm şuan tam 6 haftalığım 1 martta gidicem kalp atışı için🤗 daha dinlemedim bende. Sakın alttan muayene olma riskli diyorlar
Rukiye63 aysenunur Ayşenur Altan muane ilk aylar da önerilmez doktor nasıl baktı normalde ultrason la olmuyor mu
Bebegim0101 Arkadaslar bendr 5+5 gunluk gebeyim ama hic belirtim yok korkmaliymiyom bilmiyorum1🤷♀️ sadece arada kasigimda zonklama oluyor bide cok yogun akintim var,progestan kullaniyorym gunde 3 defa acaba onunmu faydasi var agri flaan olmamasi ondanmi acaba
Bebegim0101 Sudeeeeben oyle biseye inanmiyorum acikcasi cnm,benim ogluma bps gebelik demislerdi alttan bakatak gormustuk oglumu,en sonki bos gebeligimdede hep alttan bakildi.