Merhabalar, 34. Haftadayım bugün doktorum amniyon sıvısının sınırda olduğunu söyledi. Bu aralar çok fazla akıntım oluyor ama aslında her zaman akıntım vardı. Sanırım sızıntı şeklinde bu amniyon sıvısı bazı durumlarda gelebiliyormuş. Bu durum beni korkuttu: benim gibi sınırda olan var mı? Veya bu amniyon sıvısının gelip gelmediğini nasıl anlarız 😔