hicran45 Arkadaşlar 24 haftalık hamileyim 16. Haftadan beri idrar yolu enfeksiyonum var doktorum vajinal fitil verdi internetten araştırdım ama pek bilgi bulamadim bu fitil uygulayinca kac saat yatmam gerekir acaba bilgisi olan varmi fitilin adi “gynomax”
merveklyc hicran45 Bu fitil değildi ama mantar için kullandım ben. Gece koydum sabaha kadar tuvalete gitmeyeceğin bi saat olursa daha iyi etki ediyor diye biliyorum
hicran45 merveklyc Hm tamam tesekur ederim bende öyle yapım ama gece çok kalkıyorum maalesef tuvalete
merveklyc hicran45 Ben de uykudan bayılacak kadar olunca yapmıştım o yüzden🤭Geçmiş olsun Allah şifa versin 🙏
hicran45 2011 doğrusu ben pek anlamadim normal kontrolde idrar tahlilinde çıktı ama belirtileri şunlar bende var çünkü ben gebelikten sancim vardır diye dusunuyodum öğrenmeden önce çok akintim vardı ve kokuluydu sonra idrar sırasında kasiklarim çok fena sanci yapiyodu bunlar temel belirtileri
Babygril1603 Gerçekten o enfeksiyon beni o kadar perişan etti ki çok zor 2 gün geçirdim 39 derece ateş ve kusma yaptı bende hastaneye gittiğimde idrar tahlilinde çıktı antibiyotik kullandım günlük 3 litre su içiyorum şimdi
2011 hicran45 Benimde ilk tahlilimde biras cikti enefeksiyon.doktor su ic bol dedi. Oyle kaldi.sari akintim geliyo.gunde 2 kere fakan gunluk ped degistiriyorum.birazda kokuyor.