Kızlar merhaba 26 hafta 4 gün olduk bugün bebeğimin kilosu 923 gr olmuş sizce normal mi veee birde ara ara göğüs kafesimin hemen altında pıt pıt diye böyle seri bi şekiilde bişey atıyo 1 2 dk sürüyo sürmüyo sonra duruyo acaba bunu yaşayan var mı benim gibi ne olabilir bu bilgisi olan varsa yazabilir mi