Ayeee Kızlar Allah izin verirse Haziran da doğum yapacağım fakat kıyafet olarak bebeğe ne alacağım bilmiyorum cinsiyeti öğrendiğim de heves ettiğim süslü şeyler aldım sadece artık zaman yaklaşıyor zıbın al diyorlar kaç tane alıcam kısa kollu uzun kollu yarım kollu 0-3 aylık kaç tane uzun kollu mu kısa kollu mu 3-6 aylık ne alıcam hiç bir şey bilmiyorum araştırıyorum ama yok bulamıyorum o kadar karıştı ki her şey ne alıcam ben kızıma
Yetgineslihan Ayeee ben e bebek indiriminden 6 tane 3, 6 tane 3-6, 6 tane de 6 - 9 aldım aya göre de uzun kollu, kısa kollu olarak seçtim. Kış geldiğinde 6-9 ay giyeceği için onları uuzun kollu zıbın seçtim mesela 😍
Zeynep_18 Ayeee ben çok fazla almadım canım 4 tane 0-3 ay var 2 tane 3-6 ay 4 tane de 9-12 ay var arkadaşımın oğlu 6 aylık fazla birşey alma giymeden büyüyor dedi. Alırsam birkaç parça daha zıbın alırım zaten ekstra hastane çıkışları da var.
Senayyalcin Ayeee Ya zaten hızlı büyüdüğü için kendine bir liste yap zıbın uzun kollu kısa kollu ondan sonra tulumu altı üstü yeleği ona göre al mesela ben zıbınlardan 4-5er tane aldım aynı şekilde alt üst de 4-5er tane aldım tulum 2 yelek ve kapşonlu 2 falan gibi bir liste yaptım kendime zaten hastane çıkışı da aldım 3 tane biri 10lu ikisi 5erli kendinize yetecek kadarını liste yapıp alın 0-3 değil de 3-6 aldık genelde
Buistebirannelikvar Ayeee ben de haziran da doğum yaptım ince uzun kollu tulum ve hastane çıkışı al zaten temmuz gibi havalar iyice ısınınca bebeğin ayına göre tişört şort alırsın
Ayeee Senayyalcin 0-3 aylık çok alma diyorlar dediğiniz çok mantıklı genel de ilk alınanlar yetiyormuş
Buistebirannelikvar Ayeee ilk etapta çok alma derim ben 15 haziran da doğum yaptım hava sıcaktı ama ilk hafta yine hastane çıkışı giydi kızım sonrasında ihtiyaca göre 3 4 tane tişört, 3 4 tane şort artık sen ne kadar istersen alırsın. Kaç tane alacağın sana bağlı ilk aylar bebek kusuyor ya da kakası taşıyor sık sık kıyafet değişiyor
badecanisik Ayeee uzun kollu çok alma derim. ben nisanda doğurcam ona rağmen az aldm 0 3 aylıklar zatn çok çabuk küçülüyor bide fermuarlı pamuk tulum al 3 tane yeni doğan o bile yetebilir haziran ayı için içine kısa kollu giydirirsin. şuan yazlıklarda çıkmadı düz yarm kollu zıbınlardan alırsın az biraz sezon açılıncada yazlık alışverişi yaparsın.. Ama şuan çok indiirm var 3-6 aylık uzun kollularını şimdiden alabilirsin yaz sonuna eylük ekim kasım giysin diye ekonomi yapmış olursun.