M3ltm çok teşekkür ederim. Benimle asistan doktorlar ilgilendi. Biri erkek biri kadındı. Sancı odasında ıkınmalarda zorlandım biraz dogumhaneye geçtiğinizde doğum hemen gerçekleşiyor zaten. Benim canım en çok dikiş atildigi zaman acıdı. Çünkü uyuşturucu iğne yapıyorlar ama beklemeden hemen dikmeye başlıyorlar. Bebek doğunca hemşireler yan tarafta hemen giydirdi. Bana yüzünü gösterdiler sadece ten teması yapılmadı. Eşim de giremedi içeri almadılar. Bir tane refakatçi alınıyor. Ben acil olarak doğuma gittim yatış yapacak odamız yok dediler sevk edebiliriz ya da özel oda tutabilirsiniz dediler hemen tuttuk fiyatı uygun 150 TL başka hastaneye gitmek istemedim